FYI: Stehlen ist scheisse!
#1
http://worldcubeassociation.org/forum/vi...f=9&t=1063

Zitat:Dear Community,

Anton Rostovikov, WCA delegate from Russia, reported that multiple puzzles were stolen during the Moscow Summer 2013 competition on June 16th in Moscow, Russia. After reviewing video footage from the competition, the WCA Board received clear evidence that [competitor, under 18 years of age] is guilty of stealing at least one puzzle from another competitor during the competition. Confronted with the video evidence, [competitor] has admitted to stealing puzzles from other competitors at Moscow Summer 2013.

The WCA finds that [competitor] acted in a malicious way and behaved contrary the spirit of the WCA.

Due to this action, the WCA prohibits the [competitor] from participating in any WCA events through December 31, 2013 on condition that [competitor] returns the stolen puzzle and personally apologizes to its owner. [competitor's] ban from WCA events will remain into effect until all conditions are met.

The WCA urges all WCA members to respect the spirit of the WCA, to respect someone else's property and to directly report to the WCA delegate whenever a similar act is witnessed during a competition.

Best regards,

Sébastien Auroux
World Cube Association Board Member

Supported by: Anton Rostovikov, Ron van Bruchem, Timothy Reynolds, Tyson Mao
Zitieren
#2
Stehlen geht garnicht. Ich versteh ja wenn man ausversehen einen fremden Cube einpackt, ist mir auch schpn passiert, aber mit Absicht ist echt scheiße. Ich finde die Strafe vollkommen gerrecht.
Ps: Immer diese Russen -.-
Washed up.
Zitieren
#3
Solche idioten..mir ist auch schon der ein oder andere Würfel in die Tasche gekommen und ich habe auch schon selber Würfel verloren/vergessen.
Trotzdem sind alle Würfel wieder bei ihren Besitzern und das finde ich echt gut bei unserer Community. Smile
Meinen Youtube-Kanal findet ihr hier Smile
[Bild: 00000059.gif]
Zitieren
#4
(28.06.2013, 09:56)ShiZaeM schrieb: Trotzdem sind alle Würfel wieder bei ihren Besitzern und das finde ich echt gut bei unserer Community. Smile

Bei ihren Besitzern sind sie sowieso per Definition *immer*. Nur nicht immer bei ihren Eigentümern.
Zitieren
#5
ich hab angst for otti

[Bild: img.php?id=2012kalh01&ranking=NR&event_1...nt_3=333bf]

OH PBs: 7.52/9.83/10.59/11.77
single//avg5//avg12//avg100
"I am a dedicated 3x3 solver, a cube should be punished for not having 3 layers"
-Alexander Lau

FULL ZBLL Smile
Zitieren
#6
(28.06.2013, 16:28)Petro Leum schrieb: ich hab angst for otti

Bist du Russe? Smile
Zitieren
#7
(28.06.2013, 16:45)FJT97 schrieb:
(28.06.2013, 16:28)Petro Leum schrieb: ich hab angst for otti

Bist du Russe? Smile

schau mal in Ottis Signatur
Edit: er ist Russe Wink
Zitieren
#8
Kein Daumen hoch Smilie? wie auch immer.
So Leute gibt es überall, ich finde die Sanktionen gut, Mein Gott wenn ich selbst auf so einem Event Angst haben muss, dass mir Sachen gestohlen werden...
Allerdings muss ich sagen, dass ich mich auf Speedcubing-Competitions sicherer als sonstwo fühle was Unehrlichkeit und dergleichen angeht.
Senf heute günstiger.
Zitieren
#9
(28.06.2013, 05:35)Otti schrieb: Ps: Immer diese Russen -.-

Und ich hab immer gedacht, das mit dem Klauen sind die Polen. Und bei den Russen ist's keine gute Competition, wenns nach einer 1/2 Stunde noch keine Schlägerei gab. Das bringt ja meine ganzen Vorurteile durcheinander. Big Grin
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste